Friday 30 September 2011

DIA .

assalamualaikum warahmatullah .,(JAWAB .)


okey . kaly ni aku nax post psl DIA . ye . untuk petame kalynye aku becerite mngenai psangan idop aku dlm blog . klaw tax tu,asyik la psl pelajaran . boring . kaly ni lari siket ye .


aku kan kan . . . ehem ehem . . da de seseorang . hihi . hepy .? hepy la jugax . tp tkot2 jugax . almaklumlah org da lme tax berkapel kan . so,rse sedikit kekok . *sbenanye MALU GILE BABI . nax cite ke cm ne bley TERade si DIA .? tax yah la ehh . segan la nyah . haha .


skrg ni 1 je aku hrap drpd DIA . aku hrap gyle dy bley besaba la tnggu aku yg berada di zon SPM ni . yela . mne nax bce buku,nax lyn dy lagi . antare dy ngan buku,aku lbey pileh buku . hee . sory sayang . so,mzty aku akn kurang lyn dy . tkot lme2 nnty dy piker aku ni cm nax maen2kan dy plax . mintax2 kaly ni KEKAL la kan . 

pning je aku tngox gmba ni .

*SORY I COPY PASTE GMBA U . hee . ((:

No comments:

Post a Comment